Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg under februari 2016

Av Anna - 3 februari 2016 22:14

Ja då dagis stänger så blev de att bara jobba halv dag idag...

Så efter att ja hade pratat med en bitter fi**a på facket å undrat varför dom hade dragit dubbel avgift nu i januari så fick ja veta att skulle de nu vara så, så får dom snart veta av banken och då får ja ev tillbaka pengarna eller så drar dom ingen avgift för februari...
Men då jag har autogiro så vet man ju hur bra de skulle funka.... inte alls....
Hon gjorde ingen notering eller nåt, lät bara oförskämd och less...
Visst, kan förstå om många ringer då de strulat tydligen men lite trevligt bemötande skulle inte skada...
Sen att anteckna nåt skulle inte va helt fel men tydligen inte....
Hon lyssna inte alls på min fråga utan bara repetera ett inövat svar, lät de som iallafall...
Få väl se om ja får tillbaka mina 547 kr innan året är slut...

Faan de är mycke pengar för mig....

Suck...

Sen for ja å junior å inhandla present till morfar som fyllde år förra veckan, men då han drabbades av en lätt hjärtinfarkt då så firar vi han på lörda istället.

Sen va vi å kolla på leksaker å junior berätta om allt han önskade sig... så bara att skaffa ett större slott om han skulle få allt han önskade sig :)

Upptäckte då vi gick runt inne på Coop med att rackarns va duktig han är på att läsa...
När hände de???

När blev han så stor????
Ser ut som en mini tonåring här...

Idag är de exakt 6 år sedan jag var på ultraljudskontrollen...

Då jag fick se han för andra gången...
Hade gjort ett vaginalt ultraljud tidigare...
Hade kunnat ligga kvar tills förlossningen å kollat på han men de ja visste då va att de inte skulle bli nå mer ultraljud men de ändra Victor på...

Fy så rädd jag blev när barnmorskan skicka mig direkt till BB för en extra koll...
Många tankar hann gå igenom hjärnan den korta biten från Ankaret till sjukhuset...
Kom inte ihåg just nu varför men fick gå på en del koller efter...
Å ja inte tacka ja nej till att få se junior några extra gånger :)

Jag vill verkligen få uppleva att få se bebis via ett ultraljud igen och få höra hjärtslagen...
Jag hoppas att jag inom en kort framtid träffar han där allt känns så rätt och bra och att han vill ha barn med mig.
Undra om de finns nån sån där ute????

Få drömma om de så länge :)

Nu sova å vila mitt svullna öga eller ögonlock...
Tro ja fått en vagel så de ömmar och kliar en del....
Å de bli ju inte bättre av att man är där heller :/
Hoppas på mycke jobb imorn så man inte känner av de å sen imorn eftermidda kommer juniors släkt på besök :)
Alltid lika trevligt :)

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards