Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 12 februari 2016

Av Anna - 12 februari 2016 22:22

Ibland känns de lite extra skönt med helg.
Börja morron med att skotta å då vi bara va 2 Så hinner man inte lika snabbt, vid fikat blir vi utringd å sanda ett ställe där en ha halkat...
Jag tar med mig kollegan och vi går från varsitt håll å tur de då de sluta med att jag halka 2 gånger :/
Första gången satte ja mig bara ner på knä men andra gången så for båda fötterna så huvudet fick sig en träff med backen med...
De gick bra men ha haft lite små ont i dag så blev att ta de lite lugnare resten av dan.
Synd bara att jag halkade på min egna grusning...
Fast ha de inte traktorförarna skrapat så mycke hade de inte varit halt från första början :)

Så efter att man sen blev lite sen från jobbet så fick pizzerian stå för middan.
Va längesen den fick göra de.
Gott va de :)
Sen blev de fångarna på fortet med junior å han slockna innan de va slut igen, mitt lilla hjärta.
Så nu ligger han å snarkar här brevid, ska snart se om ja får han till sängen.
Han är lite för stor för att ja ska kunna bära han nu
Tro de blir å kolla imorn hur lång han är :)

I helgen blir de bara en hemma å mysa helg.
Imorn är de mello och QX galan

men nu blir de styra junior till sitt rum å sen sängen för mig med.
Få se när traktorn som skottar på affärn väcker en.
Imorse va han där vid halv 5... lite sent, bruka vara halv 4-4 annars.
Då vakna ja av backvarnarn hans och saftblandarna :/
Vet att han måste ha de men undra om han har de avstängt ibland då han inte väcker mig????
Å så lättväckt är ja inte annars om inte junior ropar då.

Mitt älskade hjärta.

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards