Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 9 februari 2016

Av Anna - 9 februari 2016 19:15

Bara 3 dar kvar till helg å mys... om de inte blir mys tidigare...
Har en grabb som ska sitta kloss i mig i soffan å kroppstempen hans är något förhöjd...
Vi avvaktar å ser hur de blir...
Han har lätt till tårar å vill inte äta mer än en macka med korv å skinka på
Min lilla skrutt.
med detta blöt väder så är de inte konstigt barnen bli sjuk.

Men nåt bra är att ja såg nyss att jag hade fått tillbaka pengarna av facket :)
Så nu hoppas vi att de få va lite lugnt på mitt konto.
Tidigare fick ja in en extra lön med...
Synd så fick ja betala tillbaka... va inte fel med 16 tusen extra :) även om de bara va en vecka...

Ha öppnat min näst sista påse med värmeljus med (paniiiiikkk)
Skulle behöva en resa söderut å inhandla både värmeljus och blockljus
Men de få bli nångång efter lön så man kan köpa minst 10 påsar :)

Ja nå mer kul händer inte här...

Inte mer än att ja börja fundera på semester å om ja ska ta lite påsklov med junior :)

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards