Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 21 januari 2016

Av Anna - 21 januari 2016 22:40

Bara en dag kvar till helg...
Å de känns bra :)
Ha haft ont i huvve nu i 2 dar av kylan :/
Är nog mest för man är ute å sen in i värmen å sen ut igen :/
Ha rensat fläktfilter så gått mellan 32 lägenheter i 2 dar....
Men nu är de 6 månader innan nästa gång.

Få se hur mycke de är å göra imorn.
För ärligt så vet ja inte av så mycke jobb, inte mer än de jag bruka ha på fredagar.
Få tacka dom nya ägarna till Körsvenn till förtroendet att fortsätta med skräpplockningen och allt annat jobb där :)
Sen hur länge de bli få man se, men jag hoppas på långsiktigt samarbete :)

Hade själv sotaren här idag för rengöring av husets ventilation som aldrig blivit gjort dom 5 åren jag har bott här...
Men de ha resulterat i ren lgh då ja inte kunde släppa in han å de såg fördjävligt ut här så har en helg att se framemot utan en massa kaos här hemma :)
Synd bara att nån lär stöka ner till nästa helg, för de kan inte va vi då vi nästan aldrig är hemma känns de som :)

En fundering idag bara, varför måste dom lämna en massa spår då dom varit in???
Jag försöker alltid göra saker hos våra hyresgäster utan att de märks jag ha varit inne å dom inte är hemma...
Här va de en massa skit från ventilation i badrummet nu när ja kom hem.
Disken i diskhon hade han flyttat på å tavlan ja ha i köket hade helt plötsligt halkat ner...
Ha ramat in en disktrasa å sen ha sutte i ramen länge... Idag va de som om nån hade hållit på med den....
Att de ska va så svårt att gå in å göra jobbet å sen gå ut????
Uscha... som den gången dom hade gått igenom min underklädes låda....
Fy sjutton för den känslan jag fick då...
de känns inte lika som nu men varför måste de va så tydligt att andra ha varit in??

Nä, gå igenom duschen en snabbis å hoppas på lite värme imorn.
lörda är ja bortbjuden på midda å de bli en sväng till Umeå på dan.
den helgen kommer bara försvinna den med...
å junior ska få sova hos mormor för första gången i år :)
Han ser framemot de :)
Min Älskade unge :)

Fint imorse :)

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards