Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg under oktober 2015

Av Anna - 5 oktober 2015 21:53

Jobbigt då de känns som kaos i skallen men men...
behövde inte städa så mycke idag, chefen och ena kollegan va där några tim igår å städa och körde sopmaskin....
Men såg ändå fördjävligt ut idag...
Mycke oljespill som vi fick försöka få upp idag med absol...
Spännande å se hur de ska sluta....

Fick lite välbehövlig andning ikväll, junior hade följt med mormor hem så han ville åka å fiska...
Så blev de med å lite pysmys eldning med...
Fast då man ska upp tidigt imorn så blev vi inge länge å ingen fisk heller..
Dom är svår flörtade i år....

Så nu lyssnar ja på en snarkande son och öga fall snart igen av sig själv....
Så lika bra å bädda ner sig så man kommer upp imorn...

Tisda och snart är denna vecka slut oxå ...
Tiden går så fort.....

Såg på Sofias Änglar ikväll...
Men fy vad tårarna rann....
Sådana gånger vill jag oxå ha en kram eller en famn att få fulgråta emot...

Nåndag så hoppas ja....
Drömmer ja om....

Av Anna - 4 oktober 2015 20:23

Ja då va de slut på denna helg...
Som mest här har innehållit en rejäl städning...
De va behövligt...
Sen har väggar slipats en gång till i hallen så ska fukta ikväll å se om dom tänker bubbla nå mer eller om ja nästan kan ge mig på att sätta upp väven..
Ja vi märker väl....

Längtar tills allt är klart och ja kan börja måla å sen få upp allt som ska va där..
Funderar på om spegel och sko hylla ska få bli svart som byrån så de blir mer enhetligt...

Men de projektet få bli efter hallen är klar :)
Men skulle inte förvåna mig om ja börjar innan... typiskt mig å ha en massa på g så de känns som man inte kommer hinna klart de... men ger man de tid så tillslut så...

Annars har de varit en helg som ha vare som en kaos känns de som...
Inte bara för mig, en vän fick sin bilruta inslagen då tur ja hade kontakter som lyckades ordna en ny åt hon :)
Sen ha de vare lite annat med som inte är värt att nämna...

för min del har de vare mycke tankar... som vanligt...
Mycke tankar på sånt som varit och känslor...
uscha... skulle bara vilja krypa in i hens famn och bara va... få känna den där känslan om trygghet och att de bara känns så rätt....
ska de va så svårt att få de så????

Blir knäpp på mig själv....
Måste sluta känna... stänga av....Vart är avstängnings knappen?????

Ladda för en massa skräpplock imorn...dessa underbara motorburna ungdomar ha haft date på ett ställe där jag städar så ha följt en massa inlägg om hur de ser ut där... sett en del bilder med...
så är tacksam att vi är 2 st som kommer gå där imorn för det kommer ta tid...
ändå hade en kompis ordnat med soptunnor men dit hittade ingen uppenbarligen då han inte behövde tömma dom....

ja dom förstör ju bara för sig själv när dom håller på så där....

nä, måste kolla upp Buggy med, han haltar och fräser åt inget....
Lill gubben min... gammkatta som..ja jag vet inte hur ofta han ha åkt på stryk här men efter ett tag så repar han sig....
Så hoppas de bli så nu med....
ha ju ändå haft han i ca 13 år så....


Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards