Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 28 oktober 2015

Av Anna - 28 oktober 2015 22:34

Ibland så få ja sån grymt längtan efter ett hus att få hålla på med...
Att få äga ett hus med nån så vi kan planera hur å vad som ska göras...
Ibland känns de som ja aldrig kommer få träffa mannen med stort M...
Där allt känns så rätt å så bra å att han känner detsamma för mig....
Att de är bara vi å inga hinder....

Vem vet, ja kanske redan ha träffat just denne men p.g.a min osäkerhet och blyghet så ha ja missat chansen?????????
Vem vet???? Inte jag....
Ibland känns de som så...
Tänker ja tillbaka så när de ha blivit jobbigt av olika anledningar så ha ja alltid varit den som backat undan, inte velat vara i vägen...
Hur mycket ja än ha tyckt om personen har jag hellre valt att krypa undan i nåt hörn å inte synas...
plockat ihop mitt trasiga hjärta å börjar limma ihop bitarna....ensam....

Faan.... Less på att limma...
Kommer ja nånsin att hitta den som kommer krama alla bitarna på plats igen????
Eller kommer ja få leva ensam resten av livet med bara drömmar å hoppet?????

Ja hoppas verkligen inte att de blir så..

Idag åkte vinterdäcken på bilen iallafall...
insåg de tråkiga att nya sommar däck måste inhandlas med...
Se om man kan komma ihåg att beställa nya innan de är dags för byte igen????

Har vabbar i 2 dar då junior inte mått så bra... är nog förkylningen som spökar för inga kräkningar eller nåt annat...
så få se hur länge han är pigg nu...

han ha varit ovanligt pigg denna höst så jag hoppas de håller i sig.

Imorn har dom halloween maskerad å han ska va pirat...
tur man kan impovisera då piratkostym va antingen för små eller fanns dom inte...
Och han ska ju inte frysa ihjäl heller så :)
Min lilla skrutt unge... som börjat läsa en del och skriver lite mindre :)
Mitt lilla hjärta börjar bli så stor

Önskar så mycket att jag får träffa nån som vill dela ansvaret med mig och även ge han ett lillasyskon.
Undra om de finns nån där ute åt oss?????
Hojta gärna :)

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards