Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 24 oktober 2015

Av Anna - 24 oktober 2015 21:02

Ja dagen idag började med att ja vakna alldeles för tidigt som vanligt...
Hade en mysko dröm som jag dessutom fortsatte drömma om efter att ja somnat om... kl va ju bara 4 första gången ja vakna...
Ha aldrig hänt förr att jag fortsätter drömma efter ja vaknat... å dom ja drömde om existerar ju oxå....
men om de finns nån sanning i drömmen återstår att se i framtiden....

Sen vid 7 klev ja upp för vid 8 skulle vi bli hämtade av Jennie och rulla mot birsta och ikea å alla butiker...
Så nu ha man bränt en del pengar igen men å andra sidan va de värt de å en del få jag åter :)

Tillslut så fick min 30 års present hitta hit :)
Bauhaus hade erbjudande igen så nu passa ja på att inhandla den :)

Junior fick en del på Ikea som en hurts, sänghimmel och ramar m.m
Ja en haj modell jätte stor fick han med...

Så nu ha vi tänt ljus å ska mysa...
Imorn blir de å skruva ihop hurts och fixa iordning på juniors rum :)

Men först sova lite :)
Eller junior iallafall :)

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards