Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 10 september 2015

Av Anna - 10 september 2015 22:13

Ja de är Sally nya namn... dylikt till matvrak ha ja inte vare med om..
Hon äter mycke mer än Buggy och nog för hon växer men ändå???
Magen är som en boll på henne sen å skulle gärna ha mer mat...

På bilden så är hon nyäten men titta på mig och ville ha mer...
Men de kommer inte att hända..
Hon äter ju upp de Buggy lämnar med så...

Så där får gärna alla räkningar se ut :)
Just de där är min elräkning och under 100 kr förs över på månaden efter...
Men man kan ju låtsas att man slipp betala :)

Detta va dagens jobb... olja in staket och en ytterdörr...
Känns i kroppen ikväll den jobbiga arbetsställningen med staketet...
Även om ja försökte altivera mig men de tog ju 3 1/2 timme så :/
Men nu är de gjort och bäst är när hyresgäster kommer ut och berömmer en :)
Sånt gillas :)

Men en sak som hände... kommer en liten tjej på cykel och börja prata med mig...
De visa sig att hon är lika gammal som junior, bor inte på området utan en liten bit bort.
Men bruka tydligen vara där i Lekparken en hel del...
Det jag inte fattar hur hennes föräldrar våga släppa iväg henne själv??
För hon for ju vidare sen...
Aldrig att jag skulle släppa junior själv på cykel så där...
Ja alla är vi olika, men hon va visst yngst så vem vet om jag nåndag får fler barn kanske man släpper dom tidigare...
Men nja, skulle nog inte släppa nån unge i 5 års åldern själv...
Hur skulle ni göra????

Försöka sova lite å ladda för sista jobb dagen denna vecka...

Ibland skulle jag vilja kunna jobba hemifrån..
som imorse då junior inte alls ville till dagis...
tänk om man då kunnat jobba hemifrån nån timme tills han är mer villig att åka...
Istället för att måste tvinga iväg han :(
Vet att de går bra sen men känns ändå tungt...
mitt lilla hjärta som börjar bli så stor.



Fjolårets dagis kort.
Snart dags för årets :)

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards