Mamma Annas Liv å Leverne

Direktlänk till inlägg 6 september 2015

Äntligen slut...

Av Anna - 6 september 2015 21:00

På denna hemskaste och värsta vecka jag har varit med om.

Ha verkligen vare nere på botten och gråtit en massa men jag har behövt de...
för ärligt så känns de att jag är på väg upp..
ha inte klättrat hela vägen än men har bestämt mig att jag har gjort mitt bästa och mer kan jag inte göra...
jag kan tyvärr inte bestämma över allt som händer eller ska hända...
hur gärna ja än skulle vilja påverka en del så kan ja inte göra mer än gilla läget...

Men vill aldrig mer ha en sån här jobbig vecka men vet att tyvärr kommer det att komma...
Men de är inget jag vill tänka på nu..

Det börja gå lite bättre med Sally...
Nu är de bara morron toan hon vill göra i soffan :/
Hann hindra hon imorse som tur va.
Sen alla andra gånger går hon på toan så jag hoppas hon gör alla behov där inne snart...
Ha sprayat soffan med flera gånger så förhoppningsvis hjälper de till att hon inte sätter sig där...

Imorn är de dags för läkarbesök för junior.
Påbörja en utredning om vad som gör att de krånglar så med hans mage..
Tycker så synd om han...
Fattar inte vad de är som gör de...
men hoppas vi blir lite klokare efter imorn.

hade de riktigt kul igår som chaufför..
men med sånt lätt gäng så inte är de nåt problem :)

Å massa snygga bilar fick man ju se med å de är ju aldrig fel :)

Skulle bara ha vare lite varmare, att köra nercabbat i +10 grader.... tur ja fick veta först efter jag hade kört så de kändes varmare :)

Nä, ladda för halv dag imorn då junior ska va hos läkarn kl 13.
Så tänkte ta ledigt eftermiddan å umgås lite med han.
vet ju inte hur länge vi blir hos läkarn och vad som kommer bestämmas där så...

Mysig eftermidda vid en pöl men inge fisk...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 14 mars 2018 09:23

Efter en härlig sportlovs vecka så möts vi av beskedet att grannen ha gått bort. Endast 62 år gammal, gav hans hjärta upp...så denna vecka är tung... Det är dom grannar som verkligen öppnade sin famn för oss då vi flyttade in... Vet inte hur många...

Av Anna - 16 februari 2018 07:15

Ja här ha vi börjat kicka igång morgonen redan vid halv 6... vet inte om de är OS som hägrar för lilla damen. Eller att hon börja va hungrig den tiden. Ovant är de då man annars fått sova till 7-8 på morron Men man hinner få saker gjorda, som koll...

Av Anna - 31 januari 2018 22:31

De är ju jättekul å helst när pelletspanna väljer att bränna kretskortet på en lörda :/  Så idag kunde elektrikern komma en snabbsväng så vi kan köra pellets igen å inte på el som vi gjort sen i lördags. Nästan 3000 kostar ett nytt kort så en pos...

Av Anna - 17 januari 2018 23:17


Oxå gå på formex och titta på alla fina saker.. Få väl fundera på å starta en butik här så ja kan fara... Vet mycke som saknas men frågan är om det går... Trivs fortfarande grymt bra i huset och byn.. Lilla hjärtat blir nu 10 veckor inatt... F...

Av Anna - 30 augusti 2017 20:20

Ja nu har de snart gått 3 månader här i vilhelmina. Nog för de känna som ja bott här i några år men samtidigt upptäcker vi nya saker nästan dagligen :) Junior har nu börjat skolan och har snart gjort sin första vecka :) Han trivs och har börjat...

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards