Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 28 augusti 2015

Av Anna - 28 augusti 2015 22:48

Börja med junior va vaken större delen av natten och grina för han hade ont i kroppen...
Så blev att vabba, hur ja mer än gärna ville åka in på jobbet....
Fast kanske va bra att ja va hemma med för då en viss tanke ha dykt upp idag så har tårarna följt med...
Fy rackarns vad ledsen jag har varit idag...
Men men... de går väl över....

Kan bara hoppas nu att de inte dröjer nå länge innan....
bannat vad tungt de känns...
Vill inte känna så här men de är som de är...
Är tacksam för tiden som gått och minnena ja fått...
Hoppas bara de kommer mera men man vet ju aldrig hur framtiden ser ut...
Å tyvärr är de inget jag kan bestämma över...
Hur mycke jag än skulle vilja....

Iallafall, ikväll va vi till morbror å hans familj på kalas, dom fyller år och bjuder på surströmming så det vill man ju inte missa...
Gott va de iallafall :)

Imorn blir de fiske i södra karlsvattnet... bara å komma förbi om ni vill...
Verka inte bli så många som va planerna så alltid trevligt om fler tittar förbi :)

Sönda är ännu oplanerad så få se om ja orka ta tag i hallen då...
Idag har de inte funnits ork till nåt...
Hade ja inte haft junior hade jag nog inte ens klivit upp ur sängen....

Funderar på om ja ska byta gardiner nån kväll med...
Skulle kunna ikväll men orka inte leta efter kartongen i förrådet...

Tro när ja ska orka lägga ut å sälja iväg saker därifrån då???

Burr... fick hurven i mig ikväll när vi satt ute å de blåste rätt så bra...
Skulle haft nån brevid som höll mig varm men får hålla till godo med ljus å filt som vanligt....

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards