Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 9 augusti 2015

Av Anna - 9 augusti 2015 22:09

Ja de känns lite pirrigt att börja jobbet imorn igen...
Nästan som om de vore första dagen men vet att ja bruka kom in i det ganska snabbt...
Sen känns de som om man aldrig ha haft semester... tråkigt...
men men...

undra vad man ha missat dessa veckor???
Vad är nytt?? Vad har kommit bort???
Hoppas ja ha nån kollega där imorn som kan uppdatera en om hur de ligger till...

ha nyss komme ur duschen så man inte luktar brandrök imorn..
så ska plocka fram arbetskläderna nu och få hoppas ja kommer i dom imorn... jobbigt annars...

sen försöka sova några tim men fortsätter kroppen som den ha gjort tidigare så blir de å vakna ofta :/
Den här sista veckan har varit hemsk... strax efter 6 ha ja vare klar vaken å de känns dumt då man inte ska upp den tiden...

men imorn ringer väckaren så då är de bara å klistra på leendet å iväg...
å junior ska börja på en ny avdelning...
lite spännande för han är de nog :)

Ibland önska jag att jag hade råd att jobba mindre...
så ja slapp lämna han så tidigt och hämta så sent....
nog för vi ha tillbringat mycke tid ihop nu men vet att de kommer bli sällsynt nu när jobbet börja igen...
min lilla skrutt unge som bara skulle vila i min säng nu ikväll...
la sig under kuddarna och somna.

Mitt hjärta, mitt allt.
Älskade unge.
Rackarns, undra om man är lite trött för nu kommer de lite tårar... :)

Göra klart å sen i säng.

Av Anna - 9 augusti 2015 00:49

Det känns jobbigt att semestern 2015 nu är över :(
Helst nu då värmen och det härliga vädret kommer.
Men men får hoppas att nästa år blir bättre...

Nu dom sista dagarna har vi hittat på en massa saker..
Fiskat, birsta, skule, m.m
Idag blev det skule och ta vandringsleden till grottan...

400 meter till grottan och de va kämpigt...
För en tjockis som jag...
Men va skönt då det var gjort.
Tyvärr så sa mitt ena knä upp sig på tillbaka vägen :/ men få hoppas den kommer tillbaka innan jobbet börjar...
Blir knäpp på kroppen som inte orkar med... fast med all extra vikt och ingen träning så är ja egentligen inte förvånad....
Men vilket år som helst ska ja ta tag i det :)

Men fin utsikt fick man iallafall :)

Stannade till i Åte så junior fick bada... ha inte blivit mycke av den varan i sommar, lite synd då han älskar vatten...

Sen blev de go midda :)
Så junior stanna hos mormor inatt..
Imorn ska vi åka å fiska till södra karlsvattnet igen...
Hoppas på nå mer än mört då bara...

Men ja va den enda som fick fisk... synd på sorten bara.....

Sova kanske är en bra idé. ...
Synd ja är ensam bara...............men hoppet är de sista som lämnar en...
Nån dag borde de bli min tur att finna han som vill ha mig lika mycket som jag vill ha han....
Om ja inte har gett upp innan...

Blir en crazy catlady med en massa katter bara....
lite galen är ja redan men de bjuder ja på ;)
Det är jag...lite trasig och knasig...

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards