Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 4 juli 2015

Av Anna - 4 juli 2015 23:33

Ja då ha mer än halva helgen gått...
Sitter på balkongen å njuter av ett glas vin å junior ligger i sitt rum å sover.
Lill hjärtat mitt :)

Idag fick han klippa sig igen.. stackarn ha ärvt min hårväxt... iallafall på huvve... få se om han blir lika hårlös som ja på resten av kroppen...
Såg att de va knappt 10 veckor sen sist...
Men hans hår är snabb växande och tjockt...

Så tur ja ha hittat en billig frisör då han inte sitter still när jag klipper han så har gett upp de....

Så efter att ja hämtat upp han hos Sven då han skulle sova där fasten mamma jobba så blev de frisör besök å sen stan då han ville köpa leksaker för sina födelsedags pengar. ..
Lill hjärtat skulle betala fikat med nu då han ha egna pengar men där stoppa jag han.. för han tog ju inte med alla pengar han fick så skulle han ha betalat fikat hade pengarna vare slut.
Han får betala en annan gång :)

Det blev att passa på å mysa lite extra då jag kör upp han, mormor å moster till stugan imorn kväll.
Sen bli jag barnlös frivilligt för första gången på 5 år i en vecka... typ...
Ska hämta hem dom på tisda kväll så få se hur mycke ja kan hålla mig därifrån i veckan :)
Men ha planer att rensa garderob och lådor på sånt ja bara slängt ner å inte vet vad de är...
Hade en rensning ifjol med men är som svårt när junior är hemma....
Sen fastna man i mycke minnen med...
Både bra å dåliga.
Tänkte rensa ordentligt... för ju mindre ja ha desto bättre är de...

Å sen varför ha kvar sånt som ja inte använt de sista året???
Eller flera år för den delen...

Man kanske ska börja med en låda ikväll redan...
Fasten ja inte va hemma förren halv 4 å sen vare vaken sen 8 imorse så är ja inte så jätte trött...
Kanske blir de efter vinglaset...

måste köp å handla en ny dator med... fasten diverse ominstallationer så vägra den funka...
Öppna inte vissa internet sidor, visar inte allt på dom sidor den öppnar och stänger fortfarande av sig....
Så nu är jag less...
men så länge ja kan göra allt via telefon så är de ingen panik att hitta en...
Blir bara billigare då jag inte vill beställa nåt via mobben.. som kläder år junior :)
Ja som va så glad att den hade överlevt en hel del... men nu är de slutet....

Nä.. göra nåt eller sova säng????
Som om en tom säng lockar då??? Inte mycket kan ja säga....

Natt natt alla läsare... vilka ni nu är :)

Himlen vid halv 4 imorse :)

Min snygging :) älskade unge som gör mig galen och gråa hår men skulle inte vilja byta bort dig för allt i världen.

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards