Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 1 juli 2015

Av Anna - 1 juli 2015 22:22


Idag va ytterligare en dag då de va mycke samtal och rännandes hit och dit...
Chefen lämna stan och sommarjobbaren ringde mig hela tiden :/ va de inte de ena så va de det andra....
Suck..

Fattar inte hur chefen orka med detta dagligen????

Blev en del svängar och hjälpa han och påminna han om vad ja sagt tidigare...
Inte nog med de så ha ja nacken som lät mig veta att den fanns då jag gick å titta ner och skrapa bort ogräs mellan plattor på en terass :/ 
Jobbigt då de går så långt att de snurrar å ja blir illamående...
Går över rätt så snabbt men ändå...

men solen lyste å himlen va blå... å ja en del hjärtan dök upp oxå :)
(Såg att alla hjärtan ja gjorde igår blev frågetecken )

Men iallafall... har fortfarande ont i nacken och tinnitusen tjuter som aldrig förr :/ 
Ha sagt de förr å jag förstår dom som inte orka leva med de utan väljer en väg från de...
va lite sugen att kliva framför en liten bil idag å slippa alla samtal men är snart semester ( även om ja inte ser framemot den i år lika mycke som tidigare, 4 veckor utan... ogillas)
Å lär bara göra ont så lika bra å låta bli...
å ska jag gå gipsad eller nåt kan ja ju inte bada med junior eller leka med han...
Å lär bli mer än 4 veckor hemma då å de ha ja varken tid, lust eller råd med.

Nä, ta ett piller och sen invänta drömmarnas värld...
är rätt så bra där ibland...
Att ha nån som håller om en... får en att känna sig trygg...
är nog bland den bästa känslan ja haft..


Det första hjärtat som dök upp...
Ha blivit många efter de i samband med....
Ha sparat detta... vet egentligen inte varför då men nu förstår ja lite mer....
Lär nog inte glömma de i första taget... ungefär som min första dröm om.... lär ja inte glömma heller...
Hoppas bara på att de blir en sann dröm ;) men är länge kvar för å se om de skulle va så.....

Typ 5 månader.... fast innan dess ha ja nog blive knäpp av alla mina tankar och funderingar....

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards