Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 27 juni 2015

Av Anna - 27 juni 2015 23:34

Att få lgh ren medans junior är hemma är som att skotta medans plogbilen kör förbi :/
Hade inte så mycke kvar efter inatt men de ha tage längre tid än inatt då jag höll på...
jag rensar å han drar fram och sölar ner :/

Men han blev förlåten sen då han spontant skulle göra mig fin i håret och jag fick massage :)
Gullungen min :)

Sen ha ja ioforsig fått fara iväg en del med å köra mamma å även fixa de sista inför morrondagen...

Så nu väntar ja bara på att hämta hem henne då hon är på surströmmingsmidda hos en vän på hornön..

Junior har slocknat men är tur han är van att bli flyttad på i sömnen så är ingen fara..
Synd man inte ha nån här hemma som kan ta han sådana här gånger så man slipper dra ut han...
Fast han ville bums hämta mormor med så bli väl sur om ja skulle ha lämnat han hemma med nån...

Inte lätt alla gånger att va liten...

Är så grymt nöjd över tatueringen än...
Skulle vilja ha fler barn att sätta på kroppen men om de nånsin blir av... vette gudarna....

lite deppigt känns de då junior pratar mycke om att skulle jag träffa en pappa så kan jag skaffa ett syskon åt han...

Få hoppas de va nån sanning i den gången han såg fler barn hos mig...
Stämde ju skrämmande bra då han visste om sin lillebror innan dom gått ut med att de va en på väg...

Ja hur framtiden blir vet man aldrig förren efteråt... även om man ibland önska man fick titta lite på facit och kanske fatta beslut utifrån de...

Fick denna som present av mamma å S.
så håller på å funderar vart den ska få komma upp...

Nog för hallen ska fixas men lite nytt vill ja ha upp innan...
Är bara å spara dom hålen sen :)

Göra klart de innan mamma ringer kanske...

Av Anna - 27 juni 2015 07:52

Det är inte lätt att leva....
Somna Väldigt sent å vakna på tok för tidigt då junior inte är hemma :/
Mycke tankar å känslor som snurrade runt så mycke inatt att ja tillslut blev illamående....
Klarar verkligen inte av karuseller ???

Ska man göra si eller så???
Göra som vanlig, backa undan, gömma mig å torka tårarna i min ensamhet????

Ja inte lätt å veta...

Typ bestämde mig flera gånger inatt å bröt nog ihop varje gång...
Fy sjutton för smärta å andnöd...
Ja de är inte lätt...
Vill bara att nån ska hålla om mig å säga att allt blir bra...
Att de är min tur nu...
Att jag ska få ha lite tur i mitt liv oxå....
Kommer ja nånsin få ha de????

Men en ny dag.. nu kan jag nog dra fram dammsugarn utan att grannarna blir arg :)

Sen ska moppen få kila över golven med..

sen åka å inhandla de sista, köra syster å mamma på deras ärenden...
fixa tårta m.m inför juniors dag imorn.

Fatta att de då ha gått 5 år sen han kom å ja minns de som om de va igår....

Ibland funderar ja på om hur livet hade blivit om man valt annorlunda??
Hur hade livet sett ut idag om man valt andra vägar???
Träffat vissa tidigare???
Vem vet.. vissa kanske man ha träffat tidigare men de va inte meningen att man skulle ta klivet in i varandras liv då...

Jag tror ju att de finns nån mening med allt som händer...
sen vissa saker ha ja svårt å se anledningen...
Men är de meningen så blir de...

Nu önska ja mig bara lite mer tur i livet..
Låt de få vara min tur nu... snälla...

Idag ryker verkligen plasten över tatueringen...
börjat svida å klia där plasten sitter så...
inte över tatueringen då...





Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards