Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 25 juni 2015

Av Anna - 25 juni 2015 21:31

Så kom ja mig iväg och fixade en tid till tatueringen. Och de blev idag kl 10 så nu sitter juniors namn så där snyggt på armen.
Å jag är så nöjd

Han har själv skrivit de..
Så nu är de bara att komma på hur å vart nästa ska sitta...
Å medans ja satt i stolen och blev tatuerad så kom ja på ytterligare en...
Men vart den ska få sitta ha ja ingen aning om än...

Ja ha ju lovat att junior ska få följa på nästa så ja få nog inte vänta för länge innan ja gör den...

lär nog komma på nå fler innan dess :)

Ikväll så blev de bullbak med junior.. han vill bjuda på bullar på sitt kalas så va bara att åka å handla för de..
passa på å handla för tårtan med som ja ska bjuda på imorn.
en massa jordgubbar blev de på den :)
Sen jordgubbs och chokladmousse i den... så hoppas den blir god...

så nu är de bara att ta en dusch kvar å sen sova så man orka med sista kaosdagen...
känns som vi har för mycket på agendan motför tid..
men de som inte hinns imorn hinns till veckan...
chefen är borta å de märks med allt jag får göra nu...
å min kollega som tar alla såna jobb jag fått idag är på semester...
Men man lär sig nå nytt varje dag :)

Junior ledsnar oftast rätt så snabbt så plåt nr 2 fick jag fixa själv... som vanligt :)

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards