Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 22 maj 2015

Av Anna - 22 maj 2015 20:04

Efter en hemsk eftermidda på jobbet och övertid så kom ja tillslut hem...
Så nu är man mätt (Tack sibylla) och ny duschad och sitter i myskläder i soffan...
Junior ha jag mutat med en tv så han ska börja sova i sin säng.
Börja bli lite less på alla mysko blåmärken och ont lite varstans då han ska ligga så nära det bara går å jag flyttar ut så i min 120s säng får de lätt plats 2 till som ja å junior sover...
Eller han sover, jag vaknar titt som tätt :/
Men nu kan han se film igen i sitt rum så hoppas han stannar hela natten.
Visst tycker ja de är mysigt å ha han i sängen med men han börja bli så stor nu så är inte helt fel om man börjar använda sitt sovrum å inte bara har de som lekrum :)

annars så rullar de på...
På söndag är de en vecka tills vi åker över till syster igen...
ska bli skönt att komma bort men kommer sakna.....
märker ja bara efter dessa dagar...
fatta inte hur ett dygn kan kännas som en evighet....
Så mysko alltihop....

Imorn blir de tippen med ratet på balkongen och städa upp där...
skulle vilja ha en soffa där men gissar att balkongen är för liten å sofforna för dyr...
men ska mäta å kolla lite...

på tal om mäta så ska ja nog ta å mäta hallen med...
blir lite dyrt med tapeter dit så bli nog att måla vitt istället...
tänkte ha vit tegel dit men måste köpa minst 6 rullar på rusta och de är närmare 1500 spänn :/
Absolut inget ja ha över nu så får bli färg istället... men måste kolla hur mycket färg ja behöver...
sen ska hallen fixas framöver....
synd på bården annars hade ja nog bara målat över :)
Men men junior måste ha nåt att göra med :) ha ha
Enda tapeten han får riva :)



Älskar såpbubblor så bli nog att köpa dunk till hans födelsedag :)

Dessa ? som dyker upp.... va ska jag tro om dessa?????

Besikta min lilla räcer igår å de gick bara fin fint :) bara att tuta å köra ett år till :)

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards