Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 9 maj 2015

Av Anna - 9 maj 2015 21:38

så var de över...

efter intensiva veckor och massa planerande så kom till slut J, R och W, å så trevligt de va, lite nervöst då jag skulle möta upp dom, hur skulle de funka med min knackliga engelska med tanke på att denna gång så skulle jag ju prata mer än sist...

va inte så många ord jag fick googla på..

värre då jag ha sutte å skrivit med hon.

blev en väldans massa pratande igår och idag så kommer på mig själv att fortfarande tänka på engelska.. ha ha :)


men gisses va ja va speedad inatt då vi skulle sova..

va helt omöjligt.. va så pigg efter att alla hade fare och vi sovde över hos mamma då vi skulle till skepsmaln idag..

synd på vädret bara..

blåste hemskt där ute.. men lite sol kom så vi fick känna lite värme..


nu är de bara att börja spara och hoppas att inom en snar framtid kunna åka över å hälsa på dom.

det vore så kul, men junior ska nog få bli lite äldre så han orka med flygresan..

få hoppas på nån postkodvinst med så man kan vara borta ett tag,


sen efter vi lotsat dom vidare till umeå så va de bara hem, frächa till sig å sen åka ner till morbror å familj då min älsta kusin fyller 20..

så blev äta en massa gott där med..

så få hoppas ja komma i jobb byxorna på måndag.. bli lite jobbigt annars :/


nu slöar ja i soffan, ha nyss svullat i mig chips så kommer må sämre sen å magen sväller upp. men de va gott :)

bara junior somnar å star wars är slut så ska ja ta mig till duschen å tvätta av mig å förhoppningsvis känna mig lite piggare..

inatt borde ja sova rätt så gott med tanke på hur få tim de blev förra natten...

hoppas ja iallafall.. men skönt att ja ha hela söndan på mig att piggna till med innan de är dags för en ny jobb vecka..



Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards