Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 30 mars 2015

Av Anna - 30 mars 2015 21:25

skrika rakt ut kanske???

nope.. funderar på å färga på min hemska utväxt.. ha köpt färg sen tidigare som bara står i skåpet men ha som aldrig komme mig för å använd den...

vette sjutton om ja vill ha den nu heller..

är mocka chokladbrun som den så vackert heter...

men funderar på om ja ska ta en ljusare????

svårt beslut, för håret lär ju blekas nu i sommar igen...


va igår å kolla på färg med junior, å han som vanligt tar fram en röd..

nje.. känns som då jag vet hur svårt de är att få ur den ur mitt hår så lika bra å låta bli..


man kanske ska blanda den chokladbruna med ljusare slingor????

känns som de är inget jobb för en hemma färgare.. iallafall inte som ja då ja gör allt själv..

fast hur många killar skulle frivilligt hjälpa sin tjej att färga håret???? inte många skulle ja gissa.. ha ha


man skulle haft ekonomi att gå till frissan men uscha, lär ju gå på nån/några tusenlappar och de är ja för dålig att unna mig...

en färg för 59 kr är billigare :) ha ha


 

Ja.. hur gör man????

håret är färgat 1 gång sen första bilden så nu ha ja bara min utväxt med min normala hårfärg..

eller får de fortsätta växa.. som för övrigt verka ha avstannat...

med tanke på hur mitt hår växte då ja va yngre, men ja, man börja väl bli gammal..

så håret ha gått ner på mer normalfart skulle ja gissa...

men känns rätt så konsigt då man är van att de växer dubbelt så fort..


ja ja, eller väntar ja tills helgen med att färga så blir de helt galet kan ja alltid köpa ny färg å göra om innan de blir jobb på tisda igen...

tänker inte ge mina kollegor den möjligheten om de bli nå knas :) ha ha


ja ha då inte tråkigt med dom iallafall.. ha ha, va dom får mig att skratta ibland.. skönt då man vill fly sina tankar ibland...


såg idag en notis om att dom hittat en död i en bil, va tvungen att kolla vart..

så lär de bli en dag..

jag lär få fara å identifiera människan..

inget ja vill men hellre ja än nån annan, de skulle ja inte vilja..

uscha..


nä.. sitter å kollar på Glada Hudik och när dom spela in trollkarlen på turné,

sen sova å ladda för ny dag.. se om man får vara i stan eller om man åker iväg.. vet man aldrig förren efteråt :)


kurerar min förkylning med.. är piggare nu än imorse iallafall, så hoppas de fortsätter...

ska nog undvika massagestolen hos mamma ett tag.

även om de är behövligt efter skottat grus och som idag, blötsnö.

de känns i både rygg, nacke å höfter.... suck.. tur de finns piller.

men men.. bara 3 dar kvar å sen långledig

som kommer spenderas en dag på ikea å massa mys :)


Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards