Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 26 februari 2015

Av Anna - 26 februari 2015 15:20

Suck... min dator vill inte vara med mig idag... den bara stänger av sig själv... suck...
Inger ja känner att jag har lust med nu att skaffa en ny... kanske nån vet ett bra sätt att återuppleva den???

Idag va de då dags att plocka ut den sista visdomstanden så nu får ni ha överseende med vad som kan komma från mig... funderar om ja kanske ska bli blond med?? ;)

sen for ja bara hem å tur de... hade meddelat chefen tidigare så tur ja ha en sån bra chef.
kan ju säga att fasten jag fick ligga å vila en bra stund så va ja lite benmjuk när jag klev upp..
Uscha..men nu är de gjort och nu väntar ja bara på att bedövningen ska släppa...
Är hungrig... inte de smartaste att vara hos tandis innan lunch men men...

Nu börja smärtstillande sluta verka med känner ja..
är bra att bedövningen släpper med men han fick rucka ganska bra på tanden för att få lös den å de känns nu....
ända upp i pannan ilar de...
så får kliva upp ur soffan å hämta smärtstillande så ja kan hämta junior sen...
sen åter till soffan å vila så man kommer på jobbet imorn...

gillar inte känslan av att känna sig bedövad så kommer aldrig kunna sätta in botox eller nåt annat gift på kroppen...
Uscha för den känslan...

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards