Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 16 september 2014

Av Anna - 16 september 2014 21:22

tänka sig va läsar antalet krymper då ja skriver om vardan...

men skriver ja om att de finns nån speciell ja gillar så ökar både unika besökare å antalet gånger ni är inne...

vad är de som gör att ni är så nyfikna på mitt liv så att de är runt 25-30 unika besökare och ni kan ha vare inne ca 50-60 gånger???

ibland är de nästan 3 gånger per unik besökare som vare inne...


ja är nyfikna på vilka ni är med...

att ja ens känner så många som vill läsa om mitt liv... ha ha

ja vissa vet ja vilka ni är, de ha ni så snällt talat om, men de är ca 5st... resten då???


fast.. känner att ja ha kanske öppnat mig lite för mycke på slutet... så fundera på å lägga ner ett tag....

ja måste börja skriva privat dagbok eller prata med nån...

här hemma är de dåligt med folk att prata med....

ja ja..

samtidigt är de skönt att få skriva av sig för nån kanske lyssnar på mitt bla bla surr... :)


idag va ja på inskolningssamtal för junior.. första gången.. ha bara vare på utvecklingsamtal tidigare..

men de ska vi ha senare....

men än ha ja en bra känsla för detta ställe... å junior trivs...

de är viktigast, att han mår bra å ja slipper oroa mig.. ha han ju ändå så många timmar i veckan...

en dröm vore att få jobba mindre men ha full betalt.. typ ledig fredagar...

men de skulle inte funka för ekonomin :(

fast vette sjutton om junior skulle gilla de, han ska ju sova hos mormor varje helg så.. h aha

han verka inte sakna mig under veckan iallafall :)

mamma är ledig i helgen så lär bli barnfri igen, å ev är de party på g... om inget blir ändrat... vi få se...


annars rullar veckorna på...händer inte så mycke...

inte mer än att ja längtar bort en stund...

stod å kolla på tågen som gick idag å önska ja hade en resa framför mig bokad...

få komma iväg en sväng å bara va...

bästa hade vare med bra sällskap med förstås.....


men få lägga mig i sängen å drömma mig bort med.. de är inte helt fel de heller....

drömde inatt att junior va sjuk, men så kom nån å va här för ja va tvungen att va vaken å kolla junior hela tiden...

men hade somnat, vakna å kolla till junior då va nån där å läste för han...

ja börja gråta å sen vakna ja...

nästan så ja vakna av att ja grina med.....

man ha ju inte sove de bästa förra veckan med juniors hosta å lite finns i bakhuvve om den mystiska hostan han fick ifjol tro ja de va..

då jag tillslut va tvungen att åka in för han lät inte bra, då inget hjälpte å läkarn ville egentligen lägga in oss men junior vägra..

som tur va gick de över å ha inte komme tillbaka sen dess...

men jobbigt va de....

då känner man sig rätt ensam, även om mamma va med på akuten.....

huvva...


få hoppas ja drömmer nå bättre inatt........






Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards