Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 3 september 2014

Av Anna - 3 september 2014 21:44

ja de vette sjutton hur många år...

ärligt kan ja inte minnas när ja va på dejt senast....kan ha vare under mina Båemår... då mina kär kollegar gjorde sina försök att hitta de ena puckot efter de andra :D ha ha


iallafall så börja kvällen på Max... junior fick bestämma maten å ja betala :) ha ha

sen gick vi vidare på bion, va Flygplan 2 vi skulle se..

va lite nervös om junior skulle somna under filmen och ja bli tvungen att bära han sen.. men han höll sig vaken, å va jätte duktig...

nu va de inte så många. men helt perfekt då de va hans första biobesök :)

man vet ju aldrig om han bli less å bara vill gå hem eller om han kommer surra högt hela filmen.. men icke...

så stolt över mitt lilla hjärta :)


så nog kommer de bli mer biobesök å junior uppskatta de med.. han tyckte de va jätte roligt å hade haft en super kul kväll...

kul att kunna hitta på nå annat än att bara sitta hemma varje kväll...


men nu blir de sängen.. tittar nästan i kors så varför tjuras på att sitta uppe i min ensamhet??????????

Bjuder på bilder från ikväll :)

     

Den sista är ifrån lördags.. bara för ja kände mig så snygg då å allt känns så bra :)

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards