Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 25 maj 2014

Av Anna - 25 maj 2014 21:55

Är de idag.. Blev firad lite tidigare av junior, eller firad å firad, vi va på stan, jag undra vad jag skulle få i morsdags present å han undra vad jag ville ha :) så köpte en till maja lykta åt mig, blev mamma lyktan då de va den enda dom hade kvar, dom är så fina och 50% av kostnaden går till barncancerfonden :) sånt gillas :)

Så här ser den ut, kommer nog att köpa fler senare, i höst kommer en rosa ut, så snygg...
Snyggt att ha dom ihop med...
Å sen att dom stödjer en bra sak, iår ha hon skickat över 120 tusen till barncancerfonden... Bara genom dessa lyktor, kan ärligt säga att ja skulle nog köpa dom utan att dom skänkte till nåt bra.. Skulle vilja ha med stjärntecknet med... Få hoppas de kommer några sådana i framtiden...

Där är mina nuvarande lyktor...
Så snygga
Å inte så dyra heller... 179 för mamma lyktan, den andra kom ja inte ihåg...
Säljs på Haga hem här i ö-vik

Bra ibland då man får ordna sina egna presenter :) å junior är så duktig på att välja ;)

Nu ladda för en kortvecka å hopoas man får ledigt på klämdagen...
Förra fick ja jobba men kompensera junior med att han fick bli hämtad av sin mormor 2 fredagar... Längtar tills de blir byte så mamma ha närmare å hämta han så hon inte brhöver ha bilen.
Är så tacksam att ja ha henne.
Att vi har henne. Hon är guld värd :)

Junior hjälpe till att riva kök hos mormor i helgen :)

Äntligen kom poolen fram så han fick bada, de resultera i att han sov bort halva lördan (bada på fredan) å fick febertoppar men pigg idag :)

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards