Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 7 maj 2014

Av Anna - 7 maj 2014 17:39

Har de gått sen jag börja jobba :) GRATTIS till mig :)

å ja stor trivs.. även fast som nu, tungt som satan med allt grus på gräset som ha börjat växa..

varför finns de inte en stopp knapp ibland???

less bli man.. men ha 2 ställen kvar.. tro ja..

gör så mycke annat med så jag är å snurrar lite överallt på dagarna...


idag fira ja med att ta firmabilen hem..

ha lämnat in min bil då den inte ville starta i helgen, så nåt knas med batteriet är de, å då de ha hänt tidigare enligt pappren så klart man vill kolla upp de.. å helst medans man ha garantin kvar :)


Ha bokat en besiktning nu :) den 24 blir de så ja kan betala den med.. h aha..

får körförbud den 1:a juni så kan ju va bra å beikta innan.. borde inte va nåt problem hoppas ja...

ha ju garanti till den 15 juni så blir de nåt på besiktningen få carstedts fixa de.

:)

inte lätt å sälja en bil åt mig :) ha ha


galet va trött ja blev ikväll... skulle vilja gå å sova nu redan men då kommer ja vakna i natt å de går inte.. sen att junior få husera själv är inte att tänka på...

så bara att hålla sig vaken...

vette sjutton va ja ska hitta på..

kanske tvätta firmabilen men ha inge medel alls hemma..

så få tvätta den en annan dag.. ska ju regna på freda så kanske man får tid att spola av den då....


 

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards