Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 5 maj 2014

Av Anna - 5 maj 2014 21:29

Ja då är de dags för ny vecka, å full jobb vecka.. slut på helg mitt i veckan nu på ett tag....

lite tråkigt men får planera för semester istället..

funderar på 4 veckor och sen 1 vecka föräldraledigt...känns som de kan behövas, men tar den inom parantes då jag hoppas på byte av dagis så tänkte ja va ledig inskolningsveckan...

å om den blir direkt efter stängningsveckorna eller om de blir senare få man se...

eller inskolning å inskolning, va med första dagarna om han vill.. de få man se..

han kan ju bara säga att ja ska åka hem med så då får ja lite ledig tid :)


annars idag så kom ja å hämta junior i eftermidda å de står att de går löss :/

så va bara att åka ner på apoteket å inhandla luskam å medel..

fy va dyrt, men medlet håller till 2017 och köpte en förpackning där kamen följde med..

så fick kamma igenom hans hår ikväll å inget syntes...

så ska göra om de om några dar, å kommer nog fortsätta så länge lappen sitter uppe....

hoppas bara alla gör de så ingen drar runt på smittan i onödan...

skulle ju inte förvåna mig om de finns dom som "missar" lappen...

huvva.. klia över hela mig bara ja tänker på de...


sen så.. va ska ja säga..

blev så arg idag att ja satt å skaka å svor i bilen...

suck...


men annars så, bilen ska in på en koll på onsda, den drog ur batteriet i helgen å de går ja inte med på...

hitta i pappren att den hade gjort samma 2012, så vem vet, hitta dom felet då eller hoppades dom bara på att ett batteri byte skulle funka?????

j aja.. ha ju garantin nån månad till så varför inte utnyttja den :)

vill ju ha en fungerande bil så...

vill ju inte behöva ladda batteriet med en månads mellanrum...

ok om man gör de en gång i halvåret..

ja ja..


nä, sova så man orka upp imorn.. va grymt trött imorse..

lär va de imorn med om ja inte går å lägger mig snart....


 


Köpte blommor åt mig själv idag.. bara för ja behövde de efter allt..

å då man inte ha nån annan som gör de åt en så får man göra de själv :)

en av mina favvo blommor, germini, å just rosa :) så snygga..

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards