Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 16 april 2014

Av Anna - 16 april 2014 19:56

att kläcka ur sig hur de ska va...

ja ha ca 2 veckor kvar på min anställning.. önska chefen kunde kläcka ur sig om ja få va kvar på heltid eller hur de blir...

hade velat veta innan denna vecka är slut men de ser inte lovande ut...


ja ja.. ser väl va som händer...


håller tummarn att vi kan göra halvdag imorn... undra hur de ska lyckas????

på tok för mycke grus som ska sopas upp...suck..

ska försöka få nån tid att få till ett påskägg med åt junior..

ha bara inte komme på va ja ska he i de än...

ja är ju så snabb :)

eller ordnar ja ett innan freda :)


ska inte bara vara godis i de... ska lägga ner några mer saker som ja vet han vill ha :)

älskade hjärtat mitt..

de bästa som hänt mig...

undra va ja hade gjort utan han????

haft de väldigt kärlekslöst iallafall......


för hur go är han inte då han kommer å myser ner sig brevid en å säger Jag älskar dig mamma..

tur ja ha dig, du är min bästa kompis,  bruka han oxå säga.. älskade vän.

gäller att suga åt sig medans han säger de, lär komma tvärtemot då han blir äldre :)


snart blir de sängen å sova.. så äckligt trött då ja kommer hem.. ha ingen ork till nåt....

ha ingen matlust heller.. riktigt irriterande då vågen börjat gå neråt så vill ja ju att den ska fortsätta med det..

å de gör den inte om man inte äter....

så hoppas denna påskledighet är vad ja behöver för att bli pigg...

nån som håller om mig vore inte så fel heller......


GLAD PÅSK mina läsare


    


Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards