Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 31 mars 2014

Av Anna - 31 mars 2014 21:12

inlägget... blir detta...


ska ja skriva för kul då dah????

händer inte så mycke i mitt liv.. de rullar mest på...

räkningarna är betalda, ja ha vare ner på ikea...

vill göra om hemma...

vill ha dessa sängkläder, men då ja vill köpa 2 set tyck ja dom är lite dyr..

kanske man köper dom nångång man inte köper så mycke annat....

om inte så får ni tips här på va ja vill ha då ja fyller år :)


annars så bilen går bra, går allt enligt planerna blir de utgång på lörda :)

första för i år.. tro ja..

vet att ja ha gjort försök tidigare att ta mig ut men en magsjuk son satte stopp för de..

så hoppas han håller sig pigg till helgen...

även om han idag klaga på ont i magen.. å sen är lite ovanligt grinig...

men vi tar en dag i taget å håller tummarna....


försöker få iväg lite saker som ja bara ha haft ståendes...

vore som skönt att få minska ner på allt man har hemma...

få bort en del som bara står i förrådet å samlar damm..

bättre nån annan få användning för de :)


men ja ska ta mig dit, ta kort å lägga ut de med.. å de går inte snabbt.. ha ha...


nu blir de dusch å mjuka upp nacke å axlar.. att stå flera timmar å titta upp i himmlen tar på nacken :/

fast då man ska beskära träd så vad ha man att välja på..

man kan ju inte direkt chansa..

men snart så är vi klar med dom höga äppelträden.. då är de bara massa låga buskar kvar :)


sen.. ja va säg man.. tur man ha chefen man kan skicka arga hyresgäster till...

men känner mig nöjd att ja höll mig lugn med hade bara lust att bränna av på hen...

underbart jobb man ha.. ha ha :)



Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards