Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 15 februari 2014

Av Anna - 15 februari 2014 08:09

Å då ja knappt har några vaser är de tur blombuden lyste med sin frånvaro...men lite tråkigt är de med..
Men ja hoppas ja ha nån ja får uppvakta på nästa års Alla <3 dag...
Samma dom ja hoppats dom senaste 30 åren....

Vet ju vem ja skulle vilja fira med med tyvärr är de inte ömsesidigt, verka de som ibland..å ibland... Ja vem vet..
Varför inte bara säga ja eller nej..
Han vet ju va ja vill... Ska ja fortsätta hoppas eller försöka gå vidare å glömma??? Fast de ha inte funkat än...
Varför är de så svårt för mig att hitta nån som tycker om mig???
Hur gör andra då dom aldrig är ensam nå länge innan dom träffar nån??

Ja ja...men hoppas än att nåndag träffar ja han som kommer älska mig för den ja är å kommer bli en underbar
fadersfigur för min son.

Ikväll är de midda med släkten på il romanos...man kan säga att de är 155 års kalas för mormor å morfar.
Tänk att få leva ihop tills man är så gammal :)

Tro va ja ska hitta på sen då??
Junior ska sova hos mamma en natt till...
Om han inte ändrar sig men de tro ja inte...

Nä man kanske ska kliva upp med..
Ha vare vaken sen strax efter 6.. Galet fel de känns då man både är barnfri å ledig....hmm...

Suck..man börja bli gammal.. Bara att ta fram virkningen å stickningen å sätta sig i gungstolen :)

Min lilla pajas som ja älskar mest i hela världen.

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards