Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 27 januari 2014

Av Anna - 27 januari 2014 19:24

att gå å smitta ner mig..

inte lika allvarligt som junior då med feber å dunderförkylning utan ja fick bara den hemska rivande hostan :/ 

men preppar mig med hostmedicin så ja kan va social imorn på kalaset :)


först ska ja å junior kolla på bilar.... hoppas ja hittar nån å att dom vill ha min saab :)

så håll tummarna åt mig :)

sen ska vi luncha på nåt trevligt ställe å sen på kvällen fira morfar som fyller 80 år :)

min älskade morfar :)


ska hämta up smörgåstårtan med som kollegans fru har fixat...ni hittar dom här

vi ha beställt en med räk och lax.. sen en fyllning utan majonäs

så ja återkommer om hur den smaka :)

sen så ja ha smakat en all blandning som kollegan tog till jobbet en gång.. å den va jätte god..

så jag har bara stora förhoppningar inför denna :)


dags att ta en varmdusch å mjuka upp kroppen, känner mig grymt stel efter vare ute en massa idag :/

inte lätt då man fryser en massa att sen tina upp denna kroppen :/



Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards