Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 12 januari 2014

Av Anna - 12 januari 2014 13:22

Hade de riktigt trevligt igår även om de inte fanns många ja kände...

kände mitt blyga försiktiga jag kom fram igen en hel del.. satt mest i bakkanten å bara lyssna på folk....

men ja hade de trevligt ändå...

sen helt otroligt va liten stan är då man såg vilka som kom...

sen så varför ska vissa bli så dryga på fyllan... ha man sambo så håller man inte på å kladdar på andra å surrar om hon fin å vacker man är.. bla bla bla.. suck.. tur man kan säga ifrån å sen känner ja människan så vet att de är oförargligt men ändå...

å sen varför stå å ljuga en rakt upp i ansiket??? gaahhhh

blev så less så gömde mig i köket ett tag för å slippa människan en stund...


iallafall så va sist ut ur lokalen å såg till så dom sista kom hem...

bland annat födelsedags barnet..

åhh va ja ville stanna som han sa.. men fanns inte plats...å sova i en fotölj är ju inte direkt va ja kände för...

är ja en sån idiot som fortfarande hoppas på att de ska bli vi...

känner hur varm ja blir då ja träffar han, hur de bubblar i magen, ja inte av gaser då ;)

hur hemskt de kändes igår då han va så nära men ändå så långt bort....

hur ja vill han ska hålla om mig...älska mig....


vet att ja oftast påstår de andra för folk, hur ja försöker intala mig själv att de kommer aldrig bli vi igen...

fast innerst inne så hoppas ja....


de är faan helt otroligt hur länge såna här känslor kan sitta kvar...

man tror dom försvinner då man inte ses på ett tag men då ja sen ser han...

åhh.. känner hur ja bara ler, blir glad.. även om vi bara möts efter vägen..

galet...


är ja kanske de?????

galen att tro å hoppas en massa?????


suck...


dags att torka tårarna å hämta hem junior....

där jag vet att kärleken är besvarad iallafall :)


ha ju komme en massa snö nu, så tycker att nu är de bra.. nu räcker de..

nu kan de va så här till slutet på februari då kan de lite snabbt försvinna....


måste planera veckan med.. dags att börja ta tag i mina extra kilon igen,...

ha ju nästan gått upp allt igen som ja lyckades gå ner..

suck...

men bara att ge sig faan på de å fram med gåbandet igen..

en stund dagligen så man får in en rutin på de..

vill komma tillbaka till den känslan ja hade då jag träna innan graviditeten, ja kom på ursäkter att fara å träna.. de va kul, vill känna de igen,....


 

vill ha sommar å varmt igen...

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards