Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 5 december 2013

Av Anna - 5 december 2013 20:45

Vet inte om ni vet men jag är en buzzador :)
Å de menas att jag nångång får turen att få hem ett paket med olika saker att testa..
Denna gången fick ja hem vanish i alla dess former

Har några provpåsar kvar så hör av er om ni vill testa :)

Nu fick man hem en tygbit man ska fläcka ner och sen få ren men då min kära katt vare i slagsmål å blodat ner mitt vita fina påslakan som sen ha legat så fläckarna ha torkat ordentligt så kör ja första testet där :)

Läste bifogande brochyr och gjorde en smet av lite innehåll i den gröna burken och sen tog ja även lite spray just för att fläckarna legat å sen va detta bara strax innan ja gick till tvättstugan...

Å fatta min förvåning då ja sen skulle kolla hur de gått...hitta knappt stället där fläckarna ha vare..
Tur ja missa en liten så ja hitta rätt sida :)
Så kan rekomendera även om ja vet att de inte funka på alla fläckar men man får prova sig fram :)
#buzzador
#vanishtestswe

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards