Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av Anna - 6 oktober 2013 21:44

Är sjuk igen...ligger i 40 grades feber stackarn...
Men vägrar ta nåt febernedsättande men så länge han äter å dricker få ja va glad...
Få väl se hur länge han kommer ligga...
Huvva..värker i mitt mamma hjärta av att se han sjuk...
Tur så slipp ja vaba alla dagar...
Mamma ska ta han imorn då hon är ledig..sen jobba hon men ja hoppas han blir piggare imorn...
Lite jobbigt att inte kunna dela sjukdagar med nån för inte alltid mamma kan..
Som ibland önska ja att nån kunde ta han varannan helg så jag får umgås med mina vänner..
Fast skulle nog sakna min lilla skrutt för mycke...så är tacksam för all tid ja får med han :)
Skulle aldrig vilja byta :)

Sova lite så man kommer upp imorn..
Ny vecka å nedräkning inför resan över till syster :)
Känns så skönt att få lämna allt för några dar å junior är ju med så :)

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards