Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 14 september 2013

Av Anna - 14 september 2013 21:49

är första lördan på några veckor känns de som ja bara är hemma å tar de lugnt..

va bjuden på kalas men då man själv vare förkyld i veckan å junior inte är så pigg så valde ja att stanna hemma..

lite synd då vi ses så sällan men får fira deras son en annangång...


så idag blev äntligen bullbaket av.. men degen blev inte riktigt som den bruka.. kan vara för ja använde vispen istället för händerna som ja bruka...

men goda blev dom..

gjorde häften med kanel å socker å hälften med nutella fyllning.. mumms :)

ja junior gjorde bullar oxå, så duktig så :)

så kul nu då han kan hjälpa till :)


sen blev de tvättning å sen burgare till midda..

första gången ja åker enkomt till stan för de..

så blev lite dyra burgare men men..

men ibland orka ja bara inte ställa mig å laga mat...

de få ja ordna imorn så man ha nån matlåda på månda..


slut på veckorna med praktikant nu..

lite skönt...

även om de är trevligt att vara 2 men lite jobbigt, helst då de är en ny..

men men.. man ha ju själv vare de en gång så...


sen så måste ja ta tag i å bli av med saker i förrådet.. hoppas ja får iväg sängstommen..

den ramla över mig idag då ja va in å leta saker så har ett blåmärke rakt över armen :/ å de gör fortfarande ont...

så less på å göra illa mig för de går aldrig över..

vet inte hur mycka ja ha slage mig på jobbet å 1 år senare gör de forfarande ont på stället...

som ex fotknölen där ja lyckades dra in blåsen då ja skulle starta den :/

å sen ha ja fått ont i stortån.. ovansidan.. är som en brännade känsla..

misstänkte hallux valgus, men står att de är för att man har förtrånga skor, men de kan ja inte säga att ja ha..

snarare att mina skor är lite åt de stora hållet, då 39 är för trångt å 40 blir för stort sen graviditeten :/

ja ja.. få se om man tar sig till nån å kolla upp de nångång...


nu mysa mera med junior, som börja nli trött.. men han sov några tim på eftermiddan så inte så konstigt att han är pigg nu :)

sen sova själv...

få se om ja kanske ordnar ner min säng imorn, ja min gamla säng som mamma ha uppe hos sig...

så få hon ta dagbädden ja ha nu...

sen flytta ut ur sovrummet som ja skulle göra i sommras.. men men..

allt tar sin tid å junior vägrar låta mig flytta..

enklare om han skulle börja sova hela nätterna  sin säng...

så skönt dom nätter han inte kommer över.. för 2 st på 90 cm är lite trångt å ibland är vi 3.. för katten ligger där med...

underbart :)


Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards