Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 28 augusti 2013

Av Anna - 28 augusti 2013 17:14

Är det redan en massa gula löv på träden??? Kan väl inte menas att sommaren är slut nu???
Men å andra sidan så är hösten en mysig tid..
Tända en massa ljus å mysa under filten (förhoppningsvis tillsammans med nån man håller kär )

Jag gillar hösten med alla dess färger å man får ta på sig en massa snygga tjocktröjor, som de finns en hel del av i garderoben...

Är sugen på att göra nåt med håret oxå...
Typ slingor å klippa mig...
Men de kostar multum :/
Men få se om ja ha råd efter alla räkningar är betalda..
Eller om man klipper sig först å slingor nästa månad...
Ha ju slängt ut en massa pengar på tandläkarn denna månad med å nästa kommer den med...
Huvva men sen är jag klar...
Kommer kännas så skönt..

Iallafall så funderar på att testa Salongen för dig..
Dom hade nån Spa klippning...
Lät lite lyxigt å med tanke på hur sällan ja går så tänkte ja kosta på mig...

Ibland önska ja att ja hade obegränsat med pengar så ja kunde skänka till bättre behövande å då mena ja inte dom där i andra länder utan dom i min närhet..
Å ja skulle kunna lyxa på lite till mig själv..
Men skulle ja ha de så skulle de inte kännas lyxigt :)
Vilka problem man har :)

Nä..surfa in på frisörens hemsida å kolla vad exakt kalaset skulle kosta :)

Mitt största hjärta :)

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards