Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 31 maj 2013

Av Anna - 31 maj 2013 22:32

Imorse så blev mina vänner äntligen föräldrar..

Stort Grattis till dom å deras lilla kille.

så söt å så stor.. va lika lång som junior men vikten vann deras på..

galet va ja tycker barnen verka bli större å större...


annars här rullar livet på..

händer inte så mycket..

jagar efter en större lgh men tills ja vet vart ja vill bo så får ja ordna denna så gott de går..

så funderar nu på att plocka ihop min säng, vill skaffa en mindre, typ 105 eller 120

har 180 nu...

men blir att börja med en av madrasserna ja ha nu..

fundera på att skruva ihop dagbädden åt mig å sen får junior ha största delen av sovrummet.

tills ja hittar ett nytt boende så vi får varsina rum :)


men vart de bli få man se...


nä.. snart sängen så man vaknar pigg imorn...


drygt med all värme i veckan då man haft fullt upp...


måste planera kalaset med..

å handla presenter åt junior..

mitt lilla hjärta, mest skulle ja vilja köpa allt han vill ha men de finns inte ekonomi till de..

men men...


få se om man kanske åker imorn å kollar runt lite..

eller håller man sig inne å fixar i lgh så man har den någolunda innan kalaset som är om bara 30 dar :/

galat fort tiden går...

 

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards