Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 29 mars 2013

Av Anna - 29 mars 2013 08:50

fast ja ha vaknat 7011 gånger inatt.. börja bli lite less på å inte kunna sova på nätterna...

ja ja..


idag ska vi fara å påskfika hos min mormor å morfar..

igår va vi förbi mamma å S en sväng...

hjärtat blir så bortskämd med påskägg i helgen...

föst kom hans gammelfafföräldrar med ett ägg och en blomma åt mig :) dom är så snälla..

sen då han va med mig på jobbet fick han ett godisägg av chefen..

sen ha han fått ett Lasse Åberg ägg av mamma å S..

sen ett ägg av mig så klart, fast fick inte bara godis, utan även en film och en IPad så han kan lära sig siffror och bokstäver m.m

hade sånt kanon pris på leklust så kunde inte låta bli att inte köpa..

även om den är från 4 år.


idag ska vi ut till min mormor då å han lär nog inte gå utan godis därifrån heller..

ha ha.

söt ungen :)


underbart väder är de idag med..

så skönt så ska försöka hitta ute tid.. även om de skulle behövas städas inne som vanligt :/

sen så då man inte ha egen gård att vara på så är de inte så kul att vara ute...


men men.. nåndag så kanske vi hittar ett hus å med en passande man åt mig ;)

ha ha  :)

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards