Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Anna - 5 februari 2013 19:26

kan ju ta å flytta till sahara...

suck så less man kan va på den...

bläää...

men tur de bara blir halv dag imorn.. sen är de tandläkare som gäller.. inte för de är så kul heller..

uscha...

nästan så ja föredrar snön då...


mamma va hos tandläkarn idag å eftersom ja sagt att ja valde dom för mamma går där å är nöjd så fick hon en påse med en massa tandsaker i,

som tandborstar, tandtråd, tungskrapa å en massa mera...

de är privata tandläkare de...

han sa att såna ger dom till alla som rekomenderar dom vidare, å sen att dom ha så bra koll på en oxå..

han visste att ja skulle dit snart å så med...

aldrig att folktandvården skulle ha sån koll...

nä.. privata är bättre ibland..


så nu vet ni om ni ska gå till http://www.tuggatryggt.nu/ så nämn gärna att ni blivit tipsad av mig :)

lika så ska ni göra de om ni rekomenderar vidare...


men tandläkarrädsla ha ja kvar...

men måste säga att de känns inte lika hemskt då jag vet dom lyssnar på mig och gör de jag vill..

dom gör efter mina planer och då ja sa att jag ville dela upp alla gånger så va de inga problem heller..

folktandvården gav mig bara en ny tid utan att fråga om de passa å så...

nä.. uscha..


nä.. få junior i säng å hoppas han somnar.. ja ska kolla in
fru Montazami å sen ska ja sova...

så man orka upp imorn..

få icke glömma tandborsten då ja ska till tandläkarn efter lunch å ska luncha med en vän innan...


Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards