Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Anna - 14 januari 2013 18:45

va mycke ni kollar in på min blogg då ja skriver :)

ha ha, är ju ioforsig inte så ofta nu mera...

ha som mindre tid..

lägger hellre min hemma tid på annat än att sitta här å skriva.. helst då ja inte ha nåt vettigt att skriva om...


men igår slog ni rekord, 10 unika besökare, men 38 sidvisningar...

inte illa :)

vad är ni mer intresserad av att läsa om mig å vad som rör sig innanför pannbenet på mig???

lämna gärna en kommentar så kanske de kommer nåt om de i framtiden :)

typ som vissa större bloggar har.. ett önskeinlägg :)



idag iallafall har de gått super för junior på dagis så ja hoppas han får hålla sig frisk nu :)

fick dessutom höra att han ha börjat sova inne...

min stora kille...

dom tyckte han hade blive lite för stor för vagnen men ska ha kvar den veckan ut ändå.. sen få vi ta hem den...

få se om man ha kvar den ett tag ändå, är som behändlig om man ska gå en dag på stan eller så..

för han bli som trött i benen av att gå mycke.. å sen kunna lägga de man handla under vagnen är behändligt med :)

fast är nog bara en tidsfråga innan han orka gå på stan med :)


åhh stora killen... meeeeeen ja vill ha en ny bebis :)

en liten att gulla med, se utvecklas, växa upp :)

gärna ihop med nån förstås :)


verka komma en rackarns hög med grabbar i år :) än så dom ja känner å ska ha eller fått är de grabbar...

ha ha,. 13 verka vara ett grabb år :) fast de va 10 med då mitt hjärta kom :)

så en lillsyster åt han skulle inte va helt fel :)

han ha ju en lillebror nu så :)


nä.. dags att borsta gaddarna på den stora killen å sen ska han i säng...

va trött då vi kom hem men tror de ha gått över..

ha ha..

tvätta håller ja på med oxå :/ finns de nå värre????????

tur de är en hel timme innan ja ska dit igen.. eller lite till om ja råka glömma tiden :)


Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards