Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Anna - 6 september 2012 18:59

ja idag ha ja tage ett nytt kliv som denna tjänst...

ska börja ha hand om besiktningar och lite mera :)

sånt gillas å är jätte kul :)

sen att kunna avslasta chefen känns ännu bättre :)

helst då han verkligen tror på mig, att jag kan sköta denna uppgift :) dessutom att ägarn till fastigheterna godkänner mig :)

ska få en nyckel med.. så ja slipper åka till stan om ja måste in nånstans... då de ligger i själevad å de tar ju ändå tid att åka fram å tillbaka..


men ska bli så skönt att få lite annat göra, så man kanske slipper en del snö skottning i vinter ;) he he

ja avancerar på företaget efter bara 4 månader :)

kom just på att hade ja inte tackat ja så hade min sista dag vare imorn :( huvva...

tänk om ja hade vetat detta från början hade ja nog inte hatat de lika mycke då :/ he he

eller hatat tiderna...

men nu kan man ju bestämma en massa själv så...


haft mys med junior ikväll.. han är så go då han ska komma upp i famn å kramas..


imorn blir de fredags mys hos mamma... ska låna hem släpet igen, denna gång är de poolens tur att få flytta till tippen...

å lite mera...



Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards