Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 23 juni 2012

Av Anna - 23 juni 2012 14:46

bilen.. eller att ha en bil..

suck..

hade ju planer att handla inför nästa helg, de ja ska baka.., men bara å glömma..

nå besök på apoteket ha de inte blive heller...

behöver insektsnät för dörren, ha för mig att lidl hade ett med bra pris men dit kommewr ja mig inte heller..

skulle kunna lägga junior i vagnen å gå men i denna värme är de snarare en plåga för både han å mig....

så får stressa i veckan istället..

måste kolla i frysen va ja å göra midda på med...

affärn ha ju stängt idag så...


ja ja.. kolla om ja ha nåt så ja kanske kan göra bort nåt bak..

sen få ja se om ja tar den enkla vägen å köper kakor...


däcken ska komma på freda.. jippie :)

ha ha, så ska ringa morbror senare eller i veckan å kolla om han ha möjlighet att byta nåndag åt mig...

men fick städa bilen idag iallafall.. så nu behövs de bara att tvätta den med..

är ju full med både pollen och damm....



Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards