Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Anna - 13 maj 2012 09:09

Som vanligt hade ja en super dag igår...eller kväll å natt kanske man ska säga.. he he..


unna mig lite nya underkläder på staden med.. de va inte igår ja köpte de så kom ut 400 spänn fattigare.. men de va ja värd...

så skönt att kunna unna mig utan att känna att ekonomin rasar...


mamma ringde på kvällen å lill gubben hade fått feber..

ja hann inte ens fråga om ja skulle komma hem utan hon bara sa att ha så kul nu ikväll å sen la hon på...

hon är bara bäst...

Så ett stort TACK till bästa mamma/mormor å är så glad att vi har den bästa kontakten för juniors skull..

men ja höll mig lite lugnare för de.. ville ju inte må som sist.. he he

så de känns skönt just nu att ja mår bra :)

men köra ska ja inte göra än..

ska kila över å se om de finns tvätt tid, annars få ja ta de i veckan...

denna vecka ska ja va hårdare med tiderna.. säg att ja måste sluta 16.. de funka inte å jobba över för jag vill hem.

vill inte jobba över heller..


ja ja.. men är ett jobb å ja behöver pengarna...

om nu inte junior är sämre så de blir att vabba i veckan...

men de är bara att gilla läget i såfall...

han ha vare frisk länge nu så...


nä.. äta lite mera.. å kolla tvätt stugan...

ja bara älskar mitt liv... fick nå viktigt sagt igår med..

va nervöst innan ja fick iväg de.., men nu är de sagt.. steget är taget..

så bara å invänta nästa steg eller om ja faller tillbaka... ha ingen aning....

det få vi se...


men ja är glad ja tog steget :) de kommer ja aldrig att ångra :)


Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards