Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Anna - 5 maj 2012 14:29

Ja då ha man kollat in RCM...Recykling mums ni som inte vet va de är..

men fynda inge.. visst fanns de jätte mycke fint.. men känns som junior ha en massa kläder just nu.. inge speciellt ja va på jakt efter.. förutom en traktortröja då men nå såna fanns inte...

så jag for ner på stan å fynda lite åt mig själv istället :)

fast de tar sån tid för mig att gå ner i vikt, så ha ja nog inte riktigt fattat att ja kan gå ner i storlek på tröjor...

sist köpte ja tröjor med 2 bokstäver.. å sen ha ja insett att dom är nog lite stor ändå..

ha ha.. så idag börja ja med en enkel storlek på kläderna å med den ena tröjan fick ja faktiskt gå ner ytterligare en bokstav.. galet skönt de känns :)

så blev att hitta 3 tröjor å en bh åt mig.. å tur de för när ja kom till mormor sen som va så snäll å passa junior så gick ena bygeln av i den enda bh ja äger...

så kul... inte...

så blir att investera i några fler sen då man får lön...

jaja..


idag är riktigt stanna inne å mysa väder..

skulle haft en öppenspis å vuxet sällskap med så....

men men.. en annangång förhoppningsvis......


junior ligger i sin säng å sover.. gick rätt så bra inatt.. vid 2 tiden vakna ja att han stod vid sängen å som han fråga om han fick komma... för inte förren ja sa att han skulle lägga sig brevid mig så kröp han ner.. söt ungen...

stora killen ja ha....


nä.. planera nån midda... koll va vi ha.. måste börja planera veckan med.. så man ha matlådor med sig...

åhh.. lite spännande inför månda :)

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards