Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 29 april 2012

Av Anna - 29 april 2012 12:07

inte länge kvar nu innan ja får prata med af å se hur snabbt ja kan börja mitt nya jobb :)

längtar :)

satsar på onsdag men har i bakhuvve att de kan bli senare...

men de är 1 jobb iallafall :)

känns så underbart att lyckan äntligen börja le mot oss igen :)

om de så bara handlar om sommaren....


sen så en underbar sak.. fick npgra jeans av en kompis.. i storlek 42, ha provat dom tidigare men då kunde ja inte ha dom.. nu sitter dom nästan perfekt...

lite tajt över låren, men dom går ju ut sig lite under dagen då man ha dom...

helt underbart...

ja som va tvungen att köpa 48 på jeans innan ja börja min vikt nedgång...

de härliga är att ja känner hur kroppen ändrar sig fast vågen ibland står still.. eller går upp :/


ska bara hålla mig kvar här på jorden ;) inte låta min viktnedgång stiga mig åt huvve :)

fast.. ha ju inga planer att gå ner till bmi vikten...

nä.. vill halite kurvor kvar.. vill ju kunna må bra utan att ja måste springa 14 mil dagligen för att kunna behålla vikten...

för ja säger då de.. de finns för mycke god mat här i världen :)


fast nu när de går mot sommaren blir de mycke jordgubbar, melon å andra goda frukter...

men ett å annat maxmål imellan ;) he he

å förhoppningsvis i mitt nya jobb blir de en massa rörelser... tro inte de kommer handla om kontorsjobb så :)

fast ja vet ju inte än :)

å den dagen ja får tills vidare, då kommer ja börja på gym igen.. längta..

fundera på i sommar skaffa sommarkort.. hur de nu ser ut med tider å så...


nä.. göra nå vettigt.. imorn bitti blir de å tvätta då dagen va fullbokad idag..

så kliver ja upp hinner ja tvätta innan vi ska in på af...

junior få följa med...har har ledigt från dagis..

tog ledigt åt han så får passa på innan ja börja jobba :)



Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards