Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Anna - 27 mars 2012 21:22

Jag är ju test person hos Smartphoto, och denna gången ska va inte få nån produkt utan vi ska tipsa er om dom istället...

Jag har använt mig av Smartphotos sida i flera år, dom hette ju förr Extrafilm, och jag tyckte de va en bra sida, så när jag nu fick chansen att testa produkter så kan ja ju inte tacka nej :)

även om de innebär en den konstiga krav...


dom har ju komme med en ny reklam film, den hittar ni här http://www.youtube.com/watch?v=zYCRWLWT5C8

Hos dom kan man göra nästan allt, de är inte bara vanlig hederlig framkallning utan även muggar, väskor, almanackor m.m


men ja måste säga att reklamfilmen känns konstig, man får inte riktig koll på sakerna, de känns som man kan lika gärna kolla på nå annat istället för produkten...

nja.. får hoppas dom gör en bättre nästa gång för denna föll mig inte i smaken...


så vill ni ha bra koll på vad dom har så surfa in på deras sida å kolla..

måste tipsa om fotoböckerna ja gjorde sist, de inlägget hittar nu Här..

jag har beställt en till efter den å även fått hem den.. å känner mig super nöjd..

kommer blir så fina böcker att ge till junior då han blir större...

då ja inte behöver oroa mig att han he sönder dom :)



Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards