Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Anna - 19 mars 2012 20:20

ibland så suger livet lite mer än vanligt...

iallafall då man sitter här ensam i soffan å ser hur ens förra kompisar hittar på en massa med sina sambos..

jag vill oxå ha en sambo..ja de är där de sitter.. jag vill inte va ensam..

jag vill oxå hitta på saker med min sambo.. men den dagen ha hittar en så med min tur är han säker så där äckligt tråkig å vill bara sitta hemma... :)

eller får ja en helt underbar sambo å ja får ett brett umgänge igen...

känns lite som folk tror att bara för man fått barn så kan man inte göra nåt...

men ja kan faktiskt ordna barnvakt...


junior ha haft en skitdag..så tur de fanns tvättid ikväll..

så måste kila över å hämta tvätten nu...

suck.. måste märka kläder.. packa nya i dagisväskan, ordna matlåda..

skulle ja haft en sambo hade ja bara behövt göra hälften.. ja hade kunnat skicka han till tvättstugan då jag sitter å fryser...

ja ja.. aldrig är man nöjd :)

så ska slita mig från sittläget å göra bort alla måsten å sen sätta mig igen eller så går ja å lägger mig.. he he..


underbart liv man lever.. eller hur va de nu ;)

Av Anna - 19 mars 2012 19:59



Minimango.se har valt att sponsra en tävling med en helt underbar vinst. En Wigglekart!

                                                  
  En kanonpresent - såväl till födelsedag som spontant!

                                        Kika in hos Drömmen om 11 barn för å se hur du gör för att vinna en.

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards