Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Anna - 20 februari 2012 19:19

Jag tävlar hos Ett liv vid havet om en pyjamas från MyKidoo! Tävla här du också!

Av Anna - 20 februari 2012 09:06

suck.. ja som va så pigg igår.. men tog nog i lite för mycke..

fick en hemsk feberfrossa inatt så ja låg bara å skaka under täcke å filt.. ändå va de ett tag efter att ja hade lagt mig så de va ju varmt under.. huvva...

så idag va de bara å inse å sjukanmäla mig själv.. suck..

men junior va pigg så han är på dagis idag.. men kommer hämta hem han tidigare...

själv kommer ja ligga i soffan tills de är dags att hämta hem han...

eller ja nästan.. måste kila över på affärn å köpa piller... ha bara 1 voltaren kvar så kommer nog att behöva fler...


huvva.. känner att nu kommer frossan igen..

så ska bädda ner mig i soffan en stund först å kanske sova lite med...


inväntar att dom ska komma å fixa duschen med..

inte så lätt att duscha då man måste sitta ner i badkaret för å få lite vatten i slangen..

less för mindre iallafall...

kommer dom inte idag få ja ringa imorn igen å undra vad som tar tid....

lär ju bli sur igen men orka ja bry mig?? nope..

vill bara hitta nytt boende typ igår helst...


nä.. se lite Lilla huset på prärien.. ha ju några säsonger kvar :)

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards