Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Anna - 10 februari 2012 20:38

Myste massor med junior efter middan.. tills han slockna i famn.. underbara unge...

som börja bli så stor.,.. galet.,..

de går så fort..

han är så duktig på allt...

han lär ju ligga lite före på vissa delar eller???

är de ja som vill se han liten än???

lill hjärtat mitt...


igår hade vi besök av hans gammelföräldrar..dom är så snälla...

å hon hade gjort semlor å tage med sig.. gulle dom...

dom va super goda.. å sen lär dom säkert inte innehålla lika mycke som en köpt semla..

inte för att jag räknar points men vill ju inte gå upp mina 10 kilo spm ja ha gått ner...

satsar nu på 10 till lagomt till midsommar... eller senare...


imorn ska vi till vänner å kolla in en massa djur å traktor...

allt för mitt hjärta...


nu blir de snart sängen.. trött som sjutton å vet ju att junior vakna tidigt imorn.. så ingen sovmorron här inte..

om ja inte lyckas få han å somna om.. vilket ja hoppas...

ibland så lyckas de :)


 

bjuder på en bild då vi hade fredags mys för några veckor sedan med pizza :)

ha klippt han efter denna bild är tagen så han är inte lika långhårig längre...

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards