Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Anna - 22 januari 2012 12:35

jag följer ju en del bloggar och man kan ju få bra tips därifrån...

nu ha ja läst om ett ställe där man ekelt tjänar pengar på att blogga...

om ni kollar till höger så finns där en länk som heter "Tjäna pengar enkelt" klicka in där och kolla vidare...

de handlar om att man själv väljer vem man vill ska annonsera på sin blogg, och man tjänar lite olika, beroende på om man tjänar på klicken eller om man får en viss % av de folk handlar för, om dom går via ens blogg...


jag har nu bara lagt ett test för å se om de funka...

så har lagt in 2.. en som går direkt til sidan om ni vill tjäna en slant,., å sen till en annonsör...

man kan själv välja om man vill bara ha en liten text, en liten bild, eller en stor bild...

helt valfritt...

man kan även få annonsörer att välja en för dom vill sammarbeta med en...


tydligen ska detta va väldigt enkelt.. så ja.. jag testar så får vi se...

har testat andra tidigare men de ha inte gett nåt så...

eller så små summor så de skulle ta hela mitt liv å tjäna nåt på dom...

man måste göra sina försök här i livet iallafall :)


Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Skapa flashcards