Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Anna - 7 november 2011 19:25

Ni alla småbarns föäldrar som jag känner och som läser min blogg :)

Nu vill jag tipsa om Reimas overaller som fått bäst i test, går att läsa om detta på deras hemsida www.reima.se

Deras overaller finns på hos oss på Track försäljning, vi har även några kvar av fjolårets modeller till kraftigt rabatterade priser så kom in å fynda :)

finns även mössar å vantar


har även en massa för oss vuxna med.. Sinisalo dressar för er som är ute å åker slalom, kör skoter eller bara vill se snygg ut i backen ;)

finns både som jacka å byxa eller overall...

     

Dom är ju bara så grymt snygga så vet ju vad som hamna på min önskelista i år :)


vi säljer även Icepeak

där finns mycke snyggt..


så kom in å handla... å tipsa alla era vänner om att vi finns :)


de va allt för mig den här gången :)



Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards