Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Anna - 1 november 2011 20:21

Var de hela dagen....

packat upp en massa choklad på jobbet.. oj oj.. fy så gott de såg ut å vara.. med baileys ;)

men som tur är så öppna vi dom inte :)

inte än iallafall.. he he,...


grymt bra jag trivs iallafall.. men å andra sidan så jag ha nog aldrig vantrivts på ett jobb, inte från början.. mitt första på ett sjukhem räkna ja bort..

där var de på slutet....


sen idag blev de samtal på dagis med våran kontaktperson..

kan man ha de bättre än ca 30 min prata vi om pojken.. å sen 60 min om annat.. ha ha..

underbart :)


kunde inte låta bli att känna vilken värme de finns kvar hos mina kompisar, även om ja inte träffat dom på många år....

men ändå...

fick veta lite idag å ja bara kände att detta är vänskap...

bättre än vad andra verka ha de iallafall :)


ja ha sagt de förr å säger de igen.. Karma kommer att sparka er i arslet.. ha ha...


nä.. fundera på sängen...

känner mig trött...

men ta fram strykbrädan å märka lite kläder först...


ja å ni som undra, pojken sköter sig så bra..

så inget att anmärka på :) men han är ju så väl uppfostrad så ;)

Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards