Mamma Annas Liv å Leverne

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Anna - 27 september 2011 21:59

så gott de blev till midda.. de bästa är att de finns kvar till lunch imorn med :)

tro om man ska ta en lång prommis till skogen då kanske???

om de är bra väder vill säga... enligt vädret ska de ju komma regn..

då stannar vi inne å rensar i förrådet...

ska även plocka bort en del leksaker hjärtat ha vuxe från å plocka fram lite nya...

de behövs.. se om man kanske ska ta å sälja iväg lite med...

om ja kan.. h aha...

man vill ju spara en del iallafall :)


nu blir de sängen å drömma mig bort...

njuter av mitt liv till fullo.. kan inte få de bättre nu :)

Av Anna - 27 september 2011 15:32

Ha ju börjat mitt nya liv för snart 2 veckor sen...

så idag ska de testas ett nytt recept... på dinkel.. men de fanns inte på affärn så ja tar bulgur eller couscous istället...

spännande å se hur de ska smaka.. de lät gott iallafall....

ska ta ca 30 min å göra enligt receptet så snart dags att börja...


fortsätter med förrådet å börja komma in till hjärtat alla kartonger med saker å kläder han har..

nu är mitt igenom rensat å ca 8-9 kartonger ha ja lyckats få bort...

fy va skit man samlar på sig...

men sparar man en massa gamla tidningar så inte så konstigt...

nä.. dags att börja med maten :)



Presentation

Instagram

Instagram

Buzzador

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

Pladder

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards